zondag 10 maart 2024

Week Challenge Raam


Toen wij ons huis kochten was er met één van de wanden iets vreemds
aan de hand.


Er zat een rare plek onder het behang.
Hier waren allerlei speculaties over.
Maar na het verwijderen van het behang kwam 
dit raampje tevoorschijn.


Een soort tijdcapsule.
Ook in de kasten waren nog zaken van de vorige eigenaars te vinden.


Onder anderen een klein schriftje.
Hierin is iemand in 1930 begonnen aantekeningen te maken.
Nu, 94 jaar later, heb ik een gedeelte van een bladzijde uit het oude schriftje
 gebruikt om mijn verhaal in deze collage te maken.


Op de achterkant van mijn collage maak ik aantekeningen.
Hiermee begin ik vaak een werk.
Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp.

 

2 opmerkingen:

  1. Heel interessant! Gave uitwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ben al bezig met een woordspin voor het volgende onderwerp.

      Verwijderen