zaterdag 6 april 2019

Art Journey Challenge 100, Bingo


Alweer de honderdste Challenge.


Dan mag je toch wel een keer goed uitpakken.
Dit keer geen kaart maar een collage van 30 x 40 cm.
Heel veel stempels gebruikt.
Voor de achtergrond heb ik zelf gemaakt stijfselpapier gebruikt.


Hiervan heb ik samen met de stempelafdrukken een collage
gemaakt.
Het gedeelte met de stempelafdrukken heb ik weer 
bedekt met een dunne laag Gesso,


Aan de rechterkant heb ik met witte en zwarte acrylverf
een gezicht geschilderd.
Weer eens wat anders zo'n beperkt palet.
Op zich al een uitdaging.
Voor de ogen en de mond heb ik groen en rood toegevoegd.
Maar wel weer gemengd met zwart en wit.
Als laatste heb ik over alles heen weer gestempeld.


Hierboven en onder de gebruikte stempels.
Aan inkt heb ik StazOn black, stone grey en 
Versa fine black gebruikt.


Veel plezier en een goed weekend.

3 opmerkingen:

  1. Jij hebt inderdaad flu k uitgepakt, prachtig! Ben benieuwd welk rijtje je koos?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie.
      Ik heb de N van Bingo naar beneden genomen.

      Verwijderen